Regulamin pracy gabinetu Balansownia

1. Zasady umawiania i potwierdzania wizyt

  1. Wizyty umawiane są wyłącznie bezpośrednio przez pacjenta:
    • telefonicznie pod numerem: 661 833 264,
    • mailowo: i.hukalowicz@gmail.com.
  2. Na pierwszą wizytę obowiązuje potwierdzenie terminu. W dniu poprzedzającym spotkanie pacjent otrzymuje wiadomość SMS lub mail z prośbą o potwierdzenie wizyty do godziny 18:00. Brak potwierdzenia oznacza anulowanie wizyty.
  3. Gabinet znajduje się w prywatnym mieszkaniu, nie ma recepcji ani obsługi administracyjnej. Pacjenci proszeni są o przychodzenie punktualnie na ustaloną godzinę.

2. Odwoływanie wizyt i płatności

  1. Wizyty odwołane z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem są bezpłatne. W ciągu roku możliwe jest bezpłatne o odwołanie 5 wizyt.
  2. Wizyty odwołane później (tego samego dnia) są pełnopłatne – opłata regulowana jest przy kolejnej wizycie lub przelewem.
  3. Nieobecność na potwierdzonej wizycie (bez wcześniejszego odwołania) również wiąże się z koniecznością uregulowania pełnej opłaty.
  4. W przypadku spóźnienia wizyta nie jest przedłużana i kończy się o czasie.
  5. Nieobecność pacjenta na dwóch kolejnych umówionych wizytach oznacza zakończenie współpracy i zwolnienie terminu.
  6. Formy płatności:
    • gotówka,
    • BLIK,
    • przelew bankowy (tylko przy sesjach online lub za wcześniejsze rozliczenie).
  7. W przypadku sesji online płatność musi zostać dokonana najpóźniej 24 godziny przed terminem wizyty. Brak wpłaty oznacza anulowanie spotkania.
  8. O zmianach w cenniku pacjenci pozostający w terapii będą informowani z trzymiesięcznym wyprzedzeniem.

3. Dane do przelewów

Numer konta bankowego:
86 8060 0004 0133 0586 3000 0020
W tytule proszę wpisać: „Psychoterapia / psychodietetyka, data wizyty”.

4. Zasady prowadzenia psychoterapii

  1. Psychoterapia jest procesem dobrowolnym i wymaga zaangażowania pacjenta.
  2. Kontakt rozpoczyna się od spotkań konsultacyjno-diagnostycznych, po których wspólnie podejmowana jest decyzja o rozpoczęciu terapii.
  3. Cele terapii ustalane są indywidualnie i mogą ulegać zmianom w trakcie współpracy.
  4. Jeśli problem wykracza poza kompetencje psychoterapeuty, pacjent może zostać skierowany do innego specjalisty.
  5. Psychoterapeutę obowiązuje tajemnica zawodowa, z której może go zwolnić jedynie sąd lub sytuacja zagrożenia życia/zdrowia pacjenta lub innych osób.
  6. Praca terapeuty jest superwizowana – omawiane są jedynie aspekty merytoryczne, bez ujawniania danych osobowych pacjenta.
  7. Pacjent ma prawo:
    • pytać o przebieg terapii,
    • zgłaszać opinie, wątpliwości i krytyczne uwagi,
    • aktywnie współuczestniczyć w ustalaniu celów,
    • zakończyć terapię w dowolnym momencie.
  8. Zakończenie psychoterapii jest omawiane i planowane w ramach procesu terapeutycznego.
  9. Psychoterapeuta nie wystawia opinii ani zaświadczeń do sądu i nie występuje w charakterze świadka w sprawach sądowych dotyczących pacjentów.
  10. Psychoterapeuta może odmówić prowadzenia terapii, jeśli pacjent:
    • rażąco narusza jego dobra osobiste,
    • pozostaje pod wpływem alkoholu lub innych środków zmieniających świadomość,
    • wymaga pomocy wykraczającej poza jego kompetencje.
  11. W razie konieczności pacjent może zostać skierowany do lekarza psychiatry.
  12. W przypadku poważnych samookaleczeń lub prób samobójczych terapia zostaje przerwana, a pacjent kierowany jest do leczenia szpitalnego.